Asturies :: 13/11/2005

Comunicado de Familiares y amigxs de Fernando G.R.: nuevas convocatorias de solidaridá.

Glayiu.org

Dende l'asamblea de familiares y amigxs de Fer queremos convocavos pa la prósima concentración de sofitu, el xueves 24 a les siete y media na Plaza L'humedal de Xixón, xunto al cubu de collores.

El cambiu de les concentraciones de selmanales a mensuales vién enmarcáu nuna nueva estratexa, na que nos plantegamos que la movilización sedrá a llargu plazu, polo que camentamos que les concentraciones selmanales yeren un desgaste pergrande.

Poro, na asamblea decidimos facer una concentración cá mes, y dedicanos con mayor enfotu a otres actividáes encamináes a xuntar perres pa los gastos que supón la defensa de Fer y a dar a conocer la so situación a la mayor cantidá de xente posible.

Esperamos cuntar con toes/os vosotres/os nesta nueva etapa, y que ente toes/os algamamemos la llibertá de Fer.

Fer llibertá!!!!
Non a la llei antiterrorista!!!
Querémoslu n'Asturies YA!!!

[Breve en castellano]

Asamblea de Familiares y amigxs se convoca el 24 de Noviembre de 2005 a una concentración en la Plaza del Humedal de Xixón [Gión. Asturies] a las 19:30 horas.

Esta convocatoria obedece al cambio realizado de las habituales concentraciones semanales a concentraciones mensuales. Los Familiares y amigxs queremos plantear una nueva estrategia a largo plazo y reunir tiempo para desarrollar nuevas actividades solidarias para la difusión del caso de Fer y para reunir dinero para su defensa.

Esperamos contar con todxs vosotrxs en esta nueva etapa y lograr, entre todxs, la libertad de Fer.

Fer llibertá!!!!
Non a la llei antiterrorista!!!
Querémoslu n'Asturies YA!!!

más info: